sobota, 4 października 2014

Wielki (?) Powrót!

 
Witaaaam!
Minął prawie rok od końca działalności na moim blogu, heh..
Ktoś by pomyślał... prawie rok minął a ten łeb znów bierze się za pisanie bloga... Tak wyszło.

Całkiem niedawno odkopałem właśnie ten blog... Wraz z czytaniem kilku linijek jednego z rozdziałów, wpadł mi do głowy pewien pomysł... "Wrócić do pisania" .. czemu nie...?
A więc ogłaszam, iż z dniem 4.10.14 powracam do pisania :] .. Jak było nudno, lubiłem sobie "wyskrobać" jakiś rozdział...
Więc teraz gdy znajdę trochę czasu (a na pewno znajdę), gdy dopadnie mnie nuda... na pewno coś stworzę i dodam. Mam nadzieje, że powrót do pisania, nie był złym pomysłem.
Także osoby które czytały mojego bloga i zechcą jeszcze kiedyś coś przeczytać: Wyczekujcie wielkiego? 
powrotu... już niebawem. ;]
Znany byłem głównie z szybkiego dodawania rozdziałów na bloga.. to jedyna rzecz która się zmieni, ponieważ tym razem dodawane będą one rzadziej... 

Pozdrawiam, Warchi08

5 komentarzy:

  1. super że wracasz już się doczekać nie moge zyczee wenki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, świetnie :D
    Będę czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA http://tigralilkajames.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-seriously.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie :)
    http://inazuma-eleven-liceum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń